Sonja/Sophietje

14 maart 2019

Vandaag kregen we het droeve bericht dat Sophietje is overleden.
Ze was de laatste tijd al minder geworden.
Had epileptie,werd doof en blind en toen het vrouwtje ook nog ziek werd en naar het ziekenhuis moest
miste ze haar zo erg dat ze snel achteruit ging en uiteindelijk is overleden.

20 maart 2011

Het is alweer zover. Er kwam een kennis van ons even naar de opvangertjes kijken en ze was helemaal verliefd op Sonja.Na een nachtje slapen kwam ze haar vanmorgen adopteren.
Sonja krijgt een La Linea vriendinnetje. Het vrouwtje is alle dagen thuis en de hondjes gaan overal mee naar toe.
Ze gaat dus een goed leven tegemoet.
Sonja je bent een vrolijk dartel hondje.Ik hoop dat je nog veel jaren  plezier gaat beleven samen met je hondenvriendinnetje en je vrouwtje.

17 maart 2011

Vanmorgen de eerst boswandeling weer gehad.
Sonja kon wel los maar Africa, die we omgedoopt hebben naar Frica,is wat onwennig en die hebben we aan de lijn gelaten.
Maar bij de kuil keek Frica zo zielig toen hebben we haar ook even los gelaten. Nou dat vond ze geweldig.
Sonja rende steeds achter de bal aan samen met Divka.

oh  mag ik ook los                                                                                  waar blijft de volgende bal........

16 maart 2011

Vandaag zijn we naar Rotterdam gereden om Africa en Sonja op te halen. Heerlijk een middagvlucht.
We waren net voor de files uit weer door Zwolle heen gelukkig.
We hadden Divka meegenomen en die heeft samen met Africa achterin de auto gelegen.
Sonja zat bij mij op schoot en moest alles goed bekijken.

Daar komen de hondjes aan                                                                                     Sonja zat in het tasje

Africa zat in één van de boxen                                                                 Bij huis word alles zoals gewoonlijk helemaal besnufffeld