Mindy

28 mei 2014

We kregen gister weer een droevig bericht.
Mindy is zaterdag plotseling overleden.
Ze had 's morgens nog heerlijk gespeeld met een puppy.
Niks leek er op dat ze die dag zou overlijden.
Maar een paar uur later lag ze ineens dood in de gang......een acute hartstilstand.
Vreselijk wat er dan door je heen gaat als baasjes.
Niet te bevatten eigenlijk.
Mindy heeft een geweldig leven gehad ze ging overal mee naar toe,sliep lekker op bed, elke dag was een feestje voor haar.
 De baasjes  hadden nog zo graag veel langer van dit lieve meisje willen genieten.

Rust zacht lieve Mindy.

23 oktober 2011

Gisteravond zijn  we bij Mindy en haar baasjes op bezoek geweest.
Toen we aankwamen werd de deur open gedaan en Mindy kwam al blaffend op ons af.
Ik zei:"He Mindy dag meisje."
Ze was stil en je zag haar denken.Ik ken die stem ergens van.Het was heel leuk om te zien dat ze eerst steeds even aan ons moest snuffelen.Ze rook de andere honden natuurlijk
en ergens in haar achterhoofd wist ze dat ze die geur kende. Maar ja ze is ook al bijna een jaar geleden geadopteerd.
Het was reuze gezellig en we hebben uiteraard over de honden zitten kletsen.
Helaas had ik het fototoestel vergeten dus deze keer geen foto van Mindy.
We hebben een mooie foto van de baasjes van Mindy gekregen om bij dit stukje te zetten.

Deze foto is genomen toen Mindy zo'n vier weken bij haar nieuwe baasjes woonde.

13 december 2010

Zo maar ineens is Mindy geadopteerd. De mensen zouden morgen komen. Toen we vanmorgen uit het bos kwamen belde ze of ze vanmiddag konden komen dat kwam beter uit.
Ze vonden Mindy een leuk hondje en waren het al gauw met elkaar eens dat ze haar wilde adopteren.
Ze gaat het heel goed krijgen. Een grote tuin en samen met de baasjes leuke dingen doen. Altijd één van de baasjes bij de hand. Wat kan een hondje nog meer te wensen hebben.
Mindy het ga je goed.Je was een gezellig opvanghondje en je bent al een stuk blijer dan toen we je ophaalde.Je gaat nu vast nog veel blijer worden met zo'n gezellig eigen plekje.

soms stonden de oren van Mindy ineens rechtop

Mindy was nog maar een uurtje weg toen haar vrouwtje ons al even belde.
Ze was heel enthousiast aan het vertellen hoe de reis was verlopen en dat Mindy al met een balletje aan het spelen  was en ineens moest ze erg lachen.
Ik vroeg haar wat er nu gebeurde bleek dat Mindy in de kamer aan het poepen was.
Nou ja zeg dat had ze hier nog nooit gedaan.

12 december 2010

Het gaat steeds beter met Mindy. Ze word steeds vrijer en ook andere mensen kunnen haar nu aaien.
Ze is al net zo gek op haar balletje als Divka.
Samen rennen ze heel wat kilometertjes om de bal op te halen en weer terug te brengen.
Na de boswandeling liggen ze gezellig samen in de grote mand van Divka.

8 december 2010

Mindy vond de sneeuw eerst maar niks.Na een poosje begon het wat te wennen en ging ze lopen snuffelen.
Ze heeft ook al kennis gemaakt met honden die we in het bos tegen kwamen.Mindy vond het allemaal wel goed.

7 december 2010

We hebben vandaag weer een leuk opvanghondje opgehaald uit Rotterdam.
De aankomst was weer erg gezellig.
Mindy staat op de site van Animal in need als Milka te boek maar dat vinden we geen naam voor een hond.
We zijn haar direct Mindy gaan noemen.
Het is een nieuwsgierig hondje wat direct alles eens grondig besnuffeld heeft.
Toen we haar wat brokjes gaven haalde ze haar neusje ervoor op.
Niet getreurd met wat erwtensoep eroverheen waren de brokjes toch wel lekker.
Mindy heeft haar hele bakje leeggegeten.Na het eten is ze in een mand gaan liggen slapen.

lekkere brokjes hebben ze hier.....