Sigi

22 Juli 2016

Gister kregen we bericht dat Sigi op 12 jarige leeftijd is overleden.
We hebben de baasjes gebeld en een fijn gesprek met ze gehad.
Het verdriet is groot en ze missen haar verschrikkelijk
maar ze kijken ook terug op een aantal fijne jaren met Sigi.
sigi7sigi8
    Als een bang kaal hondje kregen we haar in de opvang maar met de tijd werd het een prachtig  en zelfverzekerd dametje.
sigi6

26 juni 2010

Vandaag is Sigi samen met Bonny geadopteerd.Er zouden eerst andere mensen komen voor Sigi maar toen dat niet door ging wilde deze mensen ze alletwee wel adopteren.
Voor Bonny en Sigi is het wel leuk want het zijn twee dikke vriendinnen geworden.
Sigi je bent hier gekomen als een bibberend bang hondje. Maar nu na een  week begin je je draai aardig te vinden en ben je een leuk hondje geworden.
Je moet nog iets beter gaan eten en wat dikker worden maar dat gaat helemaal goed komen bij de lieve baasjes die je nu krijgt.

dag meiden fijn dat jullie bij elkaar mogen blijven

22 juni 2010

We hebben vanavond meegedaan met de fietsdriedaagse in Dalfsen. Dat doen we elk jaar en we zijn dan ook bekende Dalfsenaren met de honden in de bakfiets.
De mensen hadden wel in de gaten dat er nu vijf honden in de bak zaten i.p.v drie.
Dat zorgde nogal eens voor hilariteit.

zo een volle bak....                                                                   verplicht een middagdutje doen...

20 juni 2010

We hebben een rustige nacht gehad.
De beide opvangertje hebben lekker tegen elkaar aan in één mandje geslapen.
Sigi snurkt een beetje..... het klinkt gezellig.
Bonny en Sigi hebben direct een klik met elkaar lijkt het wel.
Misschien herkent Bonny de geur van het asiel nog.

gezellig zo samen he

Vanmorgen in het bos heeft Sigi heerlijk lopen snuffelen.Ik heb haar wel een jasje aangedaan omdat ze het anders veels te koud heeft in haar blote velletje.

19 juni 2010

Vandaag zijn we naar Eindhoven gereden om Sigi op te halen.
Sigi is in een hele slechte toestand in het asiel gekomen.
Haar vachtje moest er af geschoren worden dat zat onder de klitten.
Ze is ziek geweest en nu dan de lange reis gehad.
Ik wikkel haar lekker in een warm dekentje en nog zit ze te trilllen op schoot in de auto.
Het zal ook de stress zijn en alle vreemde dingen die ze vandaag beleefd heeft.
Arm klein meisje wat heb je allemaal al moeten meemaken in je leventje.
We zullen je eens lekker gaan vertroetelen.

gezellig kletsen tijdens het wachten op de boxen                                                                           daar komt er al één....

wat is ze klein en mager