Nannie

26 juli 2017

We hebben zo'n leuke middag gehad.
Nannie met haar spaanse vriendinnetje en een spaans ventje ,wat nog een eigen Thuis zoekt, waren bij ons op het veldje
samen met de baasjes van het trio.
Na de kennis making met de honden die hier op het moment rondlopen zijn we heerlijk in de zon op het veldje gaan zitten
en hebben we met elkaar een relaxed middagje gehad.
nannie18nannie19
  Het was te warm om op schoot te zitten dan maar onder de stoel.                                                                  Hallo daar....... ik wil toch wel weer op schoot.
nannie20
            Het spaanse vriendinnetje Skippy

17 augustus 2014

Gister zijn Nannie,Sjors,Bonny en Ronda met hun baasjes bij ons op bezoek geweest.
Het was erg leuk al die kleintjes op het veldje te zien lopen.
Divka als enigste grote hond viel echt op tussen het kleine grut.
Helaas hadden we af en toe een hevige bui en konden we niet even met het hele stel aan de wandel
maar ondanks dat was het genieten.
oh300oh301
Allemaal kleine spanjaardjes op het veld.                                                                                                    Ronda was de hele tijd op zoek naar eten.
oh302
Samen met Divka de bal ophalen.

15 oktober 2011

Vandaag een heel leuk berichtje gekregen van de baasjes van Nannie.
De baas heeft een prachtige hondenbed voor de dames gemaakt.
Nannie wil het liefst bovenop de baasjes liggen om maar te weten dat ze er echt zijn maar het nieuwe bed is toch ook wel goedgekeurd.
Het ligt heerlijk knus zo met z'n allen bij elkaar in het hondenbed.

Nannie.....het liefst languit op de bak                                                                      toch ligt dit ook wel lekker

26 mei 2011

Nannie is gister geadopteerd door een leuk stel mensen uit Bolsward.
Ze hebben al een hondje dat ook uit hetzelfde asiel komt als Nannie.
Het klikte wel met die twee hondjes dus ja dan is de beslissing gauw gemaakt.
Komt nog bij dat Nannie een erg leuk smoeltje heeft dan kun je zo'n hummeltje toch moeilijk laten zitten.
Vandaag hebben we de eerste goede berichten uit Bolsward al gehad met foto's.
We zijn superblij voor dit kleintje dat ze bij zulke leuke mensen komt te wonen.

25 mei 2011

De spaanse schone zijn er nog maar twee dagen en vandaag komen er al mensen voor Nannie.Dus vanmorgen nog gauw even wat foto's van Nannie gemaakt in het bos.
Autorijden vinden geen van tweeën erg.
Als ze mee gaan in de auto gaan we naar het bos en dat is dollepret.

24 mei 2011

Mee naar het bos wat een feest.
Nannie is te moe om te lopen dus die gaat lekker mee in de draagzak en af en toe loopt ze een klein eindje mee aan het riempje.
Bica vind het geweldig en mag al gauw los.En dan kan de pret beginnen samen met Divka de bal ophalen.

Nannie en Bica hebben lekker geslapen vanacht. Gezellig samen in een bench naast het bed. Ze hebben vanacht eerst alles even besnuffelt hier en zijn toen uitgeput in slaap gevallen. Dat kan ook niet anders dan na zo'n reis.
Het zijn alletwee heel verschillende hondjes.
Nannie heel klein en zwak, Bica vrolijk en energie voor tien.
Nannie heeft in het asiel longontsteking gehad en moest ook vlak voor de vlucht naar nederland nog gesteriliseert worden. Dat kon niet anders, anders mogen ze niet mee naar Nederland. En het was voor Nannie heel belangrijk dat ze zo gauw mogelijk naar Nederland kwam dan kon ze alle zorg krijgen die ze nodig had.
Divka is de grote steun en toeverlaat weer van de kleine opvangertjes.

23 mei 2011

We hebben kleine Nannie opgehaald van Rotterdam samen met Bica.Het was weer een latertje zoals steeds tegenwoordig.Maar het was wel weer de moeite waard.
Wat is Nannie klein en o zo magertjes.Ze trilt over haar hele lijfje als we haar aanpakken.We hadden en lekker warm fleece dekentje voor haar meegenomen en dat kon ze wel waarderen.
Nu Bica nog even uit de box en dan de papieren aannemen en we kunnen weer richting huis vertrekken.
Hans poseert nog even met Bica en dan kunnen we gaan.
Het zal wel drie uur worden voor we in bed liggen.