Lima 1

12 oktober 2011

We zijn vandaag even bij Lima wezen kijken. Het is een heel mooi hondje geworden.
Ze heeft het best naar haar zin. We hadden Daimy ook mee en ze probeerde Daimy steeds te verleiden om met haar te spelen.
Maar omdat we de steun en toeverlaat van Daimy thuisgelaten hadden ging dat spelen niet door.
Daimy is veilig bij mij op schoot blijven zitten.
Bij Lima hebben ze nog een klein spaans hondje die erg op haar lijkt.
Als je bij Lima haar vachtje weg denkt dan lijken ze echt heel veel op elkaar.
Het was erg leuk om weer  één van de opvangertjes te zien.

Lima                                                 en dit is Paco

2 augustus 2011

We hebben een mailtje van de baasjes van Lima gehad waarin ze vertellen dat het heel goed gaat met Lima.
Ze speelt lekker met de andere honden en het lijkt net of ze er altijd al geweest is.

30 JULI 2011

Vandaag is Lima geadopteerd. Deze mensen hebben al drie honden uit het asiel van La Linea.Ze gaat het helemaal goed krijgen.
Lima we wensen je het allebeste. Je was een leuk opvanghondje.We vinden het fijn voor je dat je een leuk hondenvriendje krijgt om mee te spelen. Want spelen deed je hier ook graag samen met Daimy.

27 JULI 2011

Met de andere twee opvangertjes gaat het goed. Lima speelt veel met Daimy en Negrita is nog helemaal beduusd van de overgang.
Die snapt er allemaal nog niet veel van.

25 JULI 2011

Een vreselijke treinreis gehad vandaag. We wilden ontspannen op reis maar het werd zowat een nachtmerrie.
Op de heenreis al een flinke vertraging door een stroomstoring en op de terugreis een omweg moeten maken via Apeldoorn, Deventer vanwege dezelfde stroomstoring. De terugreis heeft 2uur en een kwartier geduurd.
De honden hebben zich voorbeeldig gedragen in de trein.
Ruby zat bij mij in de draagzak en Lima lag naast me op de bank en Negrita lag naast Arend op de bank te slapen.
In de trein dacht ik al dat Ruby zich niet lekker voelde. Ze rochelde en trillende over haar hele lijfje.
Thuis de koorts opgemeten en direkt door naar de dierenarts want ze had 41 graden koorts.
Ze heeft een antibioticaspuit gehad en een koortsremmende spuit en antibioticapillen mee.
Ach het kleine meisje is zo ziek.

23 JULI 2011

Maandag 25 juli is het weer zover.
We gaan weer hondjes ophalen.
Dit keer eens geen late vlucht maar een middagvlucht op Schiphol.
Nu hebben ze bij de NS een zomeractie dat je met twee personen voor een redelijke lage prijs een hele dag met de trein kunt reizen eerste klas.
Dat laten we ons geen twee keer zeggen dus we gaan op chic eerste klas met de trein de hondjes ophalen.